Wednesday, February 2, 2011

thank u for give me Chance to c them

As Salam..
kembali aku ke ruangan sepi ini pada mlm yg sepi(cik lala da tdo kt sebelah)
Actually, aku nk cite sal kegembiraan aku n nk mengeshare ngan korang la(tu pn klu ade la)...

Td, bersamaan 1 Februari 2011, jam 8 mlm,,orang yg paling aku sygi datang menjenguk aku di sini(perantauan)..
sape lg klu bukan ma n abah kesayangan aku tuh...tp cm da t'balik kn, mak bapak dtg jenguk ank kan..
tp xpe, lps ni,setelah aku kerja n ade kerjaya sndri, aku nk diorang tggl ngan aku plak.....

Dalam hati, aku memanjatkan kesyukuran kepada Mu, kerana memberi aku peluang tk aku b'temu org tua ku..
segala resah gelisah, serabut, mereng yg aku alami selama bebrapa hari hilang berterbangan bile aku mencium n memeluk ma n abah ku...melihat raut wajah tua mereka membangkitkan semangat aku tk m'abiskan pengajianku n m'berikan mereka kebahgiaan...

Setiap bait kate2 yg t'keluar dari bibir mereka merupakan azimat buat aku tk aku meneruskan perjuangan ini...benar kate pujangga, mak bapakla ubat yg t'baik bile anak2 dlm kekacauan pikiran(cm aku nih la)

Ckop wlpn 3 jam bagi aku tk lepaskan rase rindu yg t'buku di sanubari aku...btol kate mak lala, kau asyik t'menung due menjak nie..aku ade byk problem n the most is aku rindukan ma n abah aku...
dpt jumpe jer, ilang trus masalah yg lain(wlpn still ade mslh)tp aku hepi...


YEAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH.........................

Ya sygkan ma dan Abah...

No comments:

Post a Comment