Friday, December 17, 2010

New Life Begins

Salam.....

Ini adalah kali pertama aku menulis blog...mcm tulis diari la plak..padahal selama ni aku x penah ade diari..
hehehe,rase cm best plak cakap sorang2 kt cni nie..aku bleh la luah ape yg aku rase selama ni..Rase aper erk?MaSiN, PaHit, TaWar, Maniis...ape2 je la asalkan ape yg aku rase tu betol ataupn salah..bleh x cmtu?hehehe

Aku rase pelik la mlm ni..slalunye klu mase ni aku da lame dibuai mimpi indah,tp ajaibnye aku masih lg b'sengkang mata tk menyiapkan pamplet bisnes aku..waaaaaaaaaaaaa,cm x caye jer...pastu aku upload kt facebook la tu...tereror la aku mlm ni...hahahha..tp lps siap je ni aku trus nk tdo,esok aku keje...

Aku da penatla...aku nk tdo dulu la..ntila aku bercerita esk ari..otak pn da jem skg nie...
kla,selamat malam pada semua umat Islam sedunia..aku mtk maaf klu aku ade wat slh ngan korang ari nie..
eh, korang mesti xthu aku mtk maaf kan..xpela,at least terucap gak maaf kt mulut murai aku nie..huhuhu
jumpe esk yer..Assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment