Wednesday, December 22, 2010

semalam..esok...dan selamanya...

da lama aku x meluahkan rase ati aku ni kan...xsemapt nk bercerita sebenarnya...hehheehe
aku nk bercerita la ckt...bleh x?X BLEH?xpe, aku blehkan jgak...hahaha
semalam kan 21hb...tarikh yg sentiasa aku igt smpi xde kt muka bumi Allah ni...
citernye cmni...ptg tu aku blk keje,ok lg..
bile msk malam n masa nk membasahkan badan,tetiba mata aku berair...mula2 aku tahan tp kolam da sarat n da nk pecah....aku thu kenapa aku jd mcm tu...
aku da cuba tk menahan kerinduan aku padanya tp kadang2 x leh kontrol..aku ni manusia biasa...
aku da xleh nk cover dpn kwn baek aku, aku trus msk toilet...kt situ la aku keluarkan air mata aku yg aku thn selama ni..terseksa jiwa aku...
da siap aku cover mata aku yg daa cm biji saga ni..aku kuar n wat slamber..
tp betol kte kwnku..she know me better than myself....dia tye aku napaer mata aku merah,nangis erk...
ikutkan ati aku ni..nk jer trus nangis, tp malu gak kat dia..apela akak ni da besar2 pn nangis lg...tp aku tahu dia sgt risaukan aku...aku just ckp ngan dia ayat skema aku 'k.zue xde ape2 la'..pastu aku msg ngan adik aku..lepas rindu kt dia..dia ckp sabar la..jdkan semua tu sebagai kenangan,,,,,..aku x berani nk kol abah aku sb aku thu abah pn cm aku..menahan rindu ....xpsl2 aku mengongoi klu kol abah...
cara yg paling elok, aku kena tdo supaya mata aku x nmpk bengkak..tp wlpn cmtu dlm ati saper yg tahu...ade sendu...
semalam genaplah 5 bulan pemergian arwah mok tercinta....aku syg dan rindukan dia seperti hari2 semalam dan aku ttp syg dan rindukan arwah pada esok hari dan selamanya
Ya Allah, Kau tempatkan arwah nenekku di tempat org2 yang beriman...Kau ampunkanlah segala dosa2 yg telah arwah lakukan semasa beliau hidup di dunia ini..
Al-Fatihah...

No comments:

Post a Comment