Friday, December 17, 2010

something happen!!!!!!!

salam...
ku kembali lagi ke daerah asing ni tk meluahkan rase....
da lama aku x pikir tentang hal nie...tp aku tibe2 rase gatal tgn nk buka fb kwn bek aku tu...
rupan2nya dlm diam dia dah merancang tk membina sebuah masjid...
aku tumpang gembira dengan berita tu tp..............
   rupa2nya terselit gak di dasar ati aku ygpaling dlm kot tk mempunyai seorang 'teman' yan mampu mengajar dan m'bimbing aku ke arah yg lbh baik selain ma n abah aku...
sblm ni, katela gajah ke rimau ker sal2 jodoh ni aku x berapa heran sgt..almaklumla, shoot x kena ati aku..hehehehe...but this time,shoot pejam mata pn, trus tembus kot..huhuhu... n i dun like dis feeling...b'bagai rase ade skg ni...sedih,tp paling dahsyat aku rase nk nangis sgt2....
aku nk ade 'seseorang tp ntahla...samada aku x bersedia utk terima or aku ni seorg yg penakut dlm bab ni..tp bek jd penakut kn dri advance sgt nie...
xpela,aku serahkan segalanya pada Dia...Kau bukakanlah ati aku tk menerima seseorang bile smapai masanye.............

Malasla nk citer panjang sal jodoh ni, nti aku jd syahdu....ade mase kn aku citer lg......
Info TerBaru,esok, aku n patin sefamily nk pg penang...
Ade ape Kt Penang????
Ak pn Xthu, ape2hal pn, nti aku p tgk lu, pastu baru aku habaq kt korang erk,..
Klah, rse cm nk tdo dah...mata da x larat nk bukak ni...
Tdo dlu la,nti jmpe lg.........
nyte n Assalamualaikum............ 

No comments:

Post a Comment