Friday, December 24, 2010

******Planning FoR TomorroW******

salam...
kite jumpa lg...hehehehe...
aku just nk citer sal planning aku esk wit cik lala...
kami nk pegi GM Klang pegi beli barang bisnez...
tp cmner klu brg yg aku nk xde kt sane erk?
xdptla aku nk berbisnez erk...tp xpe,alternative plan wajib ade kan...
mb cik lala akan pg GM KL lak kan..
tp kn klu aku pg GM, aku nk beli handbag la..
umur da byk,tp xde handbag..wat malu jer kn...hehehhe
tp bkn org tau pn klu aku x ckp kan...hehehehe...
pastu kan cik lala ckp nk p men boling,tp........
esok weekend la cik lala,mesti mahal kan..
bleh gne student card x?amek kesempatan cket la...

klah..x byk pn aku nk citer mlm ni coz aku pn da ngantuk,,..
tmrow i have long journey until monday...
nk tito dah..bubye..
camat mlm semua....
wassalam

No comments:

Post a Comment